dial-up

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Pondělí Prosinec 21 19:18:04 CET 1998

Dobry den,

omluvte muj dotaz, pokud nebude dostatecne seriozni, ale ani po nastudovani
manualu jsem nedospel k uspokojivemu vysledku.

Potrebuji se z Linuxu pripojit pres komutovanou linku (ppp) ke sluzbe IOL
(Telecom). K IOL je potreba provadet autentifikaci pomoci CHAP. Ikdyz si
myslim, ze mam nastaveno vse dobre, stejne modem po pripojeni skonci s
hlaskou "ppp daemon died unexpectly" a ve /var/log/messages se objevi
"exit".

Byl bych moc rad, pokud byste mi nekdo, kdo mate stejneho providera, mohl
zaslat vase skripty a nastaveni, pripadne jednoduchy postup konfigurace.
Nejake znalosti z Linuxu mam.

Predem dik. Prosim, jelikoz nejsem stalym ctenarem teto konference,
posilejte mi radeji vase pripadne odpovedi na adresu jpovolny na iol.cz.

Jan Povolny