LL mezi dvema Linuxy

VS stan na krnov.cesnet.cz
Pondělí Prosinec 21 23:55:15 CET 1998

Zdravim,

potreboval bych poradit jak rozchodit pevnou linku mezi dvema Linuxy. Neco
jsme uz zkouseli, ale zatim se nam nepodarilo.

Na konfiguraci pouzivame prikazy:

pppd /dev/cua0 115200 moje_IP:druha_IP mru 1500 mtu 1500 crtscts netmask
255.255.255.252 passive

ifconfig ppp0 moje_IP netmask 255.255.255.252 broadcast broad_IP dstaddr
druha_IP

route add -net net_IP metmask 255.255.255.252 dev ppp0

ping na moje_IP jede, ping na druha_IP ztraci pakety a modem pritom blika
jako kdyby pakety posilal (druhy modem bohuzel  fyzicky nevidim). Druha
strana je udelana obdobne (jen zamena moje_IP a druha_IP)

Muzete nekdo poradit proc to nejede? Modemy jsou USR Couriery a
nakonfigurovany by mely byt dobre.

V.