Spatna TimeZone u postovniho clienta pine (vyreseno)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Úterý Prosinec 22 03:47:45 CET 1998

On Mon, 21 Dec 1998, Radoslav BENDIK wrote:

> Oneeee,
>
> nehlada nahodou pine info o TIMEZONE v /usr/lib/zoneinfo? V rh 5.x su totiz
> tieto informacie v /usr/share/zoneinfo. Vyriesi to jeden symlink.

Ano, to bylo ono, diky...

Mmch. v souboru Europe/Prague (v /usr/share/zoneinfo) lze najit retezec
'CET', a stejne tak zacal 'CET' vypisovat i pine (vedle jiz spravneho
posunu +0100).
Nevim, co je presne CET (neni to dokonce synonymum pro MET?), ale nejak
jsem jiz nazvu MET (Middle European Time) uvykl, tak jsem prislusny soubor
Europe/Prague nahradil timtez souborem ze starsiho RedHatu, kde je retezec
'MET' presne dle meho prani ;)

						S pozdravem
							Lukas Horalek,
							HN, Economia, a.s.