AHA 152x

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Prosinec 22 08:48:13 CET 1998

> Dobry vecer
> mam Adaptec radic bez biosu nejaky klon AHA 1505/1515/1520 s cipem
> AIC-6360
>
> a nejsem ho schopen pro nej prelozit jadro
> (zkousel jsem i jadro SCSI.S z distribuce slack3.6 a vzdy pri bootu jadra)
> pise:
> scsi : 0 hosts.
> scsi : detected total.
>
> nemate nekdo s timto radicem zkusenosti?

Chodi to dobre, ale trvalo mi asi ctrnact dni, nez jsem si
VSIML: potisk popisujici IRQ je na desce hned
vedle jumperu, takze by se zdalo, ze popisuje primo
jumpery. Neni to tak - vedle je jeste jeden popis, ktery
udava skutecny stav.
Prekontrolujte velmi peclive, ctyrikrat, petkrat,
jak je nastavene IRQ.

Jakmile byla deska nastavena dobre, chodi s driverem
aha152x, nutno dodat irq a io (v modules.conf):
options aha152x aha152x=0x340,12
nebo tak nejak podobne. Mrknete do zdrojaku, je to tam
popsane (/usr/src/linux/drivers/scsi/aha152x.c).

Moje deska je AVA1505

Petr Bravenec

http://www.qsl.net/ok2pid
bravenec na optimit.cz