Hrouceni Xwindow po instalaci xfstt-0.9.7-2 --- nenajdou font ``fixed''

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Prosinec 22 12:12:48 CET 1998

    Martin> Dobry den. Mam takovyto problem.
    Martin> Nainstaloval jsem si TTF server z baliku xfstt-0.9.7-2.i386.rpm, do adresare
    Martin> /usr/ttfonts nahral nejake TrueType fonty, do /etc/X11/XF86Config jsem pridal
    Martin> radek

    Martin> FontPath "unix/:7100"

    Martin> dle navodu k instalaci.

    Martin> Po spusteni Xu vsak Xserver nadava, ze nemuze v FontPath nikde najit font
    Martin> ``fixed'' a Xy nenastartuji.

    Martin> Nevite nekdo, jak to spravit, aby Xy fungovaly.

Podivejte se do toho, co vypisuje X server pri startu. Lze zkusit
X --probeonly. (myslim).

    Martin> Popr. nevite nekdo o jinem Xserveru pro TrueType fonty?

Pouzivam X-TT z:
 http://hawk.ise.chuo-u.ac.jp/student/person/tshiozak/x-tt/index-eng.html

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)