Problem s instalaci Maple na Linuxu --- chybeji mu stare knihovny?

David Sauer davids na iol.cz
Úterý Prosinec 22 12:08:10 CET 1998

    Martin> Dobry den!
    Martin> Mam takovyto problem:

    Martin> instaluji si Maple z baliku mapledmo-3-3.i386.rpm.

    Martin> Pri spusteni instalace pomoci rpm -i to vyhodi:

    Martin> failed dependencies:
    Martin> libm.so.4 is needed by mapledmo-3-3
    Martin> libc.so.4 is needed by mapledmo-3-3
    Martin> libXt.so.3 is needed by mapledmo-3-3
    Martin> libX11.so.3 is needed by mapledmo-3-3

Proboha, co je to za vykopavku? Tyto knihovny se uz nepouzivaly v
dobe, kdy jsem poprve instaloval linux (zari 1995). Nicmene v RH by
mely byt v baliku 'aout-libs'. V kernelu budete potrebovat podporu
bin. formatu aout.

    Martin> Zkusil jsem udelat na tyto novejsi i symlinky s nazvem starych, ale taky to
    Martin> nezabralo. Co s tim?

Nic. Respektive smazat ty symlinky.

    Martin> Kde lze sehnat tyto starsi verze knihoven, popr. jak donutit Maple, aby
    Martin> pouzival nove verze (lze-li to)?

Jedine prekompilovat Maple.

    Martin> Diky moc, Martin Hanzalek :-)

Za nic ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)