AGP graf. karty

Marek Picka XPICKAM na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 22 14:16:40 CET 1998

> BTW: uz to tu myslim nekolikrat slo, ale mam pocit, ze neni
> podstatne, jestli je karta AGP nebo PCI. cca pred rokem mi nejakou
> noname AGP kartu s CS 3D 9750 detekovaly i XFree 3.3.1

 Skutecne ne nemelo zaviset na tom jestli je karta PCI nebo AGP,
 (z hlediska hardware by se meli tvarit stejne). Problem AGP (nebo
 spis XFree) je ze na techto kartach se pouzivaji nejnovejsi cipsety
 a ty XFree vetsinou neumi. Pak samozdrejme problem je tvorivost
 vyrobce graf karty, kdyz si mysli, ze nejakou upravou dokaze ohromne
 zrychleni po windousama. Pak jsou samozdrejme Xy nahrane.

                         Marek
                           <xpickam na fel.cvut.cz>