pomoc pri instalaci druhe ethernetky

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Prosinec 23 14:13:15 CET 1998

On Wed, 23 Dec 1998, Bronislav Gabrhel wrote:

> Potrebuji pomoct: chci pridat druhou ethernet kartu do debian serveru.
> Prvni je 3c900 modul pro ni jsem nainstaloval pri instalaci linuxu. Ma pevne
> nastaveny IRQ(11) a adresu(6100). Jakou mam pridat druhou, podle ceho ji
> vybrat a jak ji nainstalovat a nastavit?

   3x9xx je PCI karta, tzn., ze by si ovladac mel sam najit prislusne
IRQ/adresu. O to, aby u dvou karet nedoslo ke konfliktu se stara BIOS.
Cili jestli vam chodi jedna, mela by chodit automaticky i dalsi bez
jakehokoliv nastavovani. Jestli mate v ovladaci pevne nastavene
IRQ/adresu, tak mi to prijde jako hloupost.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========