AGP graf. karty

Jiri Vesely vesely na Panurgos.fsv.cvut.cz
Středa Prosinec 23 15:59:18 CET 1998

On 22 Dec 1998, Ladislav Kostal wrote:

> My tu mame S3 Virge GX2 AGP a stoji to za ... Nejak sa to neda poriadne
> rozchodit, obraz snezi alebo vobec nejde, nepomohlo ani experimentovanie s
> roznymi Options :( Vie niekto, co s tym ?
>
> Matrox Millenium G200 s SDRAM beha perfektne ...
>
> 						lk

Dobry den

V Debianu 2.0 jsem pro tu S3 musel pouzit SVGA server na 16-bit. Jinak to
tuhlo tak brutalne, ze neslo ani prepnout do konzole. Ted to beha dobre a
zadne problemy nejsou. Pro server S3_VIRGE jsem mel dvoumonitorovou
sestavu na jednom monitoru (rozpulena obrazovka a na obou polovinach to
samy) - moooc zajimavy...:-)

Pekne svatky

Jirka
					Jiri Vesely