Instalace RH 5.1 nejde rozchodit sit TCP/IP

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Prosinec 23 22:26:49 CET 1998

Jakub Urban wrote:
> instaluji RH 5.1 z CD, vsechno funguje, ale nejsem schopen se pripojit siti
>
> jake jsou dulezite soubory pro nastaveni karty a rozchozeni site krome
> /etc/sysconfig/network a /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg_eth0
>
> anebo jinak co musim aby to chodilo?

Hlavne mit nahrany modul pro sitovou kartu (nebo mit ovladac zakompilovany v
jadre).
Potom by mela stacit uprava Vami uvedenych souboru "k obrazu svemu". Ponekud
pohodlneji se to konfiguruje pomoci programu linuxconf (tam si muzete i vybrat
odpovidajici modul pro sitovou kartu).
Nektere podstatne informace lze zjistit pomoci programu ifconfig

ifconfig by mel (mimo jine) vypsat i neco jako:
eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:00:E8:5A:C0:33
          inet addr:10.0.0.2  Bcast:10.0.0.255  Mask:255.255.255.0
          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          RX packets:41966 errors:0 dropped:0 overruns:0
          TX packets:45839 errors:0 dropped:0 overruns:0
          Interrupt:11 Base address:0xce00

Zkuste, jestli Vam pujde alespon ping (zkuste pingat jiny stroj v siti,
pripadne sam sebe - uz se mi stalo, ze pristroj pingal sebe, ale ne ven - byla
to chyba sitove karty).

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz