Bootovani II

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 25 18:21:35 CET 1998

Fri, Dec 25, 1998 ve 05:42:05PM +0100 Roman LISZKA napsal:

> A vypise je pri bootovani kernelu? radky zacinajici hda,hdb apod.? Pokud
> ne, je asi jadro prelozeno s starym IDE jednokanalovym radicem, treba
> prelozit s EIDE. Pokud vypise, montuji se nekam?

nektere EIDE (napr. Holteky) vyzaduji prelozit jadro s vhodnou opravou
(bugu) dane karty a pak pri startu jadra davat spesl parametry (napr. muj
Holtek chtel ide1=ht???? (kde misto ??? bylo cislo te karty - typ).

m.s.

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!