IPX: propojeni dvou siti

Daniel Stanek Daniel.Stanek na mius.cz
Sobota Prosinec 26 17:01:16 CET 1998

On 25 Dec 1998 08:37:41 +0100, snajdr na ns.seznam.cz
(petr.snajdr na seznam.cz) wrote:

>kousek z IPX HOWTO:
>
>device IPX Network Address
>------ -------------------
>ttyS0  0xABCDEF00
>ttyS1  0xABCDEF01
>
>Pokud jsem to dobre pochopil - tak se nejaka vybere,, ale
>mozna jsem to vubec nepochopil :)

IMHO si muzete vybrat libovolnou HW adresu (napr. z prvni eth karty),
protoze na ty IPX siti (mysleno ppp lince) budou stejne jenom dva
stroje a zbytek zaridi ipxd. Jediny, co musi v konfiguraci uzivatel
vymyslet, je unikatni cislo site. Ty hw adresy musi byt na dane siti
take samozrejme unikatni.

To co uvedl kolega (to s tim ttyS0 apod.) jsou pouze navrhy, jak by
jste meli oznacit prave SITE, nikoliv jednotlive adresy ipx uzlu (ty
jsou ve formatu sit:hwaddr).

Osobne jsem na ppp rozhrani pouzival IPX jenom par mesicu, ale nebylo
to prilis stabilni (ppp-2.3.5). Lepsi a jednodussi je tunelovat IPX
pres IP :-)

dan