pozvanka na Linuxove setkani

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Neděle Prosinec 27 00:36:51 CET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, Petr Olsak wrote:

> Ceske sdruzeni uzivatelu operacniho systemu Linux (CZLUG)
>
> vas zve na setkani priznivcu slibne se rozvijejiciho operacniho
> systemu. Setkani ma pracovni nazev:
>
> ****************** Linuxova sobota ********************

Mam takovy neodbytny pocit (byt je to v sobotu, pro nas, nocni ptaky,
nepekne brzy po ranu :( ), ze neodolam a zajdu, hlavne kvuli te instalaci
a prednaskam.

> Predpokladany program:
>
> od 9:00 -- Instalace Linuxu.

A zde bych si dovolil poloziti par elementarnich otazek. Nekterym budou
mozna pripadat zbytecne, neb jiz na nekdy probehnuvsim "Installfestech"
byli nebo o nich maji informace - netoliko vsak ja. Duvody samozrejme
hlavne casove, proto jsem potesen, ze se konecne dostalo i na Prahu ;)

Toz me otazky, hlavne ku poradatelum:

1) Jaka je "instalacni penetrace"? Lidsteji receno, kolik tam tak byva
lidu se svym pocitacem v podpazi a jaka je sance, ze (ne)uslysim "plno, uz
se na vas nedostane?" :)

2) Preci se zeptam, i kdyz predpokladam, ze zde bude odpoved kladna - u
ruznych distribuci bude, predpokladam, k dispozici system s nejnovejsimi
upgrady, updaty a bezpecnostnimi zaplatami (o tu bezpecnost jde predevsim,
ze ano...), nebo to snad (a to se nedomnivam) bude pouze zasunovani
oficielnich (v pripade RH5.2 jiz nekolik mesicu starych) CD do pocitacu
"instalovanichtivych"..?
Prave kvuli tomu, ze cekam kladnou odpoved na prvni cast odstavce, hodlam
v sobotu vstavati. Vim, archiv na ftp.fi.muni.cz je pekny a casto
aktualizovany, ale preci jen instalace via ftp s sebou nese casovou zatez
a i urcite problemy (jak jsem si vsiml zde v konferenci) - toto mi prijde
primocarejsi a pohodlnejsi.

3) Kolik % sveho (firemniho, tedy) pocitace musim s sebou dotahnouti. Musi
to byt vsechno vcetne klavesnice, monitoru a el. kabelu, nebo naopak bude
na miste tolik techniky, ze mi staci pouze prinest v kapse HDD?

To je asi vse (aby mi nebylo vycitano, ze je to zadarmo a ja se jeste blbe
ptam :) ). Kazdopadne, prijde mi, ze takoveto akce jsou z mnoha duvodu
prospesne (at uz je to upgrade jiz stavajicich systemu ve firmach, ci
prilakani novych zajemcu, setkani spriznenych dusi aj.), a dovolil bych si
za to (jiz predem) poradajicimu CZLUGu vrele podekovat...

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.