pozvanka na Linuxove setkani

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Neděle Prosinec 27 14:02:11 CET 1998

On Sun, 27 Dec 1998, Stanislav Meduna wrote:

> On 27 Dec 1998 00:39:37 +0100, Lukas Horalek wrote:
> : On Fri, 18 Dec 1998, Petr Olsak wrote:
>
> : Kazdopadne, prijde mi, ze takoveto akce jsou z mnoha duvodu
> : prospesne (at uz je to upgrade jiz stavajicich systemu ve firmach,
>
> Len mala poznamka: zvlast ako firemny pouzivatel by som
> v kazdom pripade mal _kompletny_ zdroj instalacie vo firme,
> presiel si instalaciu sam, robil si k nej poznamky
> a identifikoval mnou zmenene veci (konfiguraky a.p.).
>
> Ist na Installfest a upgradnut si system je len prva
> cast. Kto nou hned aj skonci, moze mat v pripade
> nejakej nehody dost neprijemnosti.

Ano, vrele souhlasim. Navstevu one "Linuxove soboty" se serverem v podpazi
beru jako vyhodnou najme proto, ze je/bude zde mozne operativne zde
konzultovat instalaci a ruzne problemy, on-line s narodem linuxovym...
Jinak predpokladam, ze nejaka ta nejnovejsi distribuce incl. upgrade &
patch bude k dispozici na vypalenych CD, ktera si bude lze na miste (krom
instalace z nich) zakoupit/prepalit...nebo tomu tak nebude?

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.