Quoty

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Prosinec 28 11:51:44 CET 1998

David Trcka wrote:

> Tusim ze by melo stacit prekopirovat soubory quota.user a quota.group z root
> adresare prislusne partition. Pak jeste bych asi doporucil quotacheck -avug.

Stacilo, pouze mi to pri spusteni quotacheck ukoncilo spojeni pres ssh, coz
ale mohla byt nejaka nahoda. Pak uz nebyl problem... Diky za tip

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz