IMAP

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 28 12:36:48 CET 1998

On Mon, Dec 28, 1998 at 12:01:22PM +0100, Michal Krause wrote:
> chci se zeptat, jestli jsou bezpecnostni problemy IMAPu, o kterych se tady
> casto pise dany jeho konkretni implementaci nebo spise obecnymi principy.
> Premyslim totiz, jak vyresit problem, kdy je nutne cist emaily z nekolika
> ruznych mist. IMHO existuji jenom dve mozna reseni - bud IMAP a nebo cist
> maily primo na serveru napr. pomoci Pine. Druhy zpusob je asi pri pouziti ssh
> bezpecnejsi, ale nezda se mi moc prakticky (napr. kdyz budu chtit poslat
> nejaky soubor, budu ho muset nejdriv pres scp nebo ftp uploadnout na server).

	Problemy s IMAPem jsou pokud vim pouze problemy konkretnich
implementaci, ne protokolu jako takoveho. V podstate je to dan za to,
ze IMAP toho umi daleko vice.

	Ja tohle ale resim tak, ze si vytvorim ssh port forwarding
a nad tim poustim normalni POP a stahuji si postu na jedno misto
(notebook).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/