Instalace nejnovejsiho RedHatu s cestinou a vubec

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 28 12:40:44 CET 1998

Mon, Dec 28, 1998 ve 10:23:17AM +0100 Tomas Kouba napsal:
> Prisel jsem k novemu disku a rad bych si nainstaloval nejnovejsi
> verzi RedHatu, vcetne updatu i s narodnimi doplnky jako je cstocs.
> Vzhledem k rychle lince vyuziji ftp instalace. Jde mi o to odkud a
> jak, pripadne co (a odkud) doplnit. Vim, ze je neco na
> sunsite.mff.cuni.cz ale nevim, zda jsou tam updaty.
>
> Tomas

doporucuji ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-5.2/i386-cs

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!