Firewall

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pondělí Prosinec 28 15:07:36 CET 1998

On Monday, December 28, 1998 2:59 PM, xfurman na sun.felk.cvut.cz
[SMTP:xfurman na sun.felk.cvut.cz] wrote:
> Budte zdravi,
> mam nasledujici problem:
> Hodlam postavit fw na bazi softwarovyho baliku TIS FWTK - vsechno
> je mi jasny ,az na jednu vec.Potreboval bych povolovat pristup na
> Web stranky na zaklade zadaneho username a hesla.Cele bych si

Tohle neni zalezitost FW ale web serveru. Apache to umi. Staci pridat
do adresare soubor .htaccess (nebo tak nejak - pisu to z hlavy). Vice
viz. dokumentace k Apache nebo Satrapa, Randus: LINUX - Internet
server.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137