Firewall

kubitovi na mbox.lantanet.cz kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Prosinec 28 15:59:47 CET 1998

> Tohle neni zalezitost FW ale web serveru. Apache to umi. Staci pridat
> do adresare soubor .htaccess (nebo tak nejak - pisu to z hlavy).

Myslim ze v puvodnim dotazu neslo o zaheslovani pristupu na vzdalenem webserveru,
ale o pristup na proxy. Viz treba jak se to dela ve Squid proxy cache - odstavec
Proxy Authentication:

http://squid.nlanr.net/Squid/FAQ/FAQ-10.html#ss10.2

Marek Kubita