Diamond Viper v330 AGP

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Prosinec 28 18:52:59 CET 1998

DD,

minuly tyden jsem ji rozchazel taky, nakonec jsem pouzil X server od suse 3.3.2
( http://rufus.w3.org/linux/RPM/suse/updates/special/xsvga-3.3.2-2.i386.html a
rozebehl se. Pouzivam RedHat 5.0 a jadro je teda uz 2.0.36. Co se tyce
velikosti RPM-ka - nic moc, ten X server ma 3.2 MB.

        S pozdravem

            Jarda Stribrsky

Karel Tejnora wrote:

> Mam problem s kartou %subj.%, kdyz se pokousim rozchodit X-window. Na
> www.xf86free.com pisou, ze mam naistalovat SVGA server... Ale vse je pro
> PCI, jenze ja mam AGP. Nevite jestli by pomohlo nove jadro? Popripade, kde
> se da nove jadro sehnat? (mam dial-up, takze stahovani tak do jedne mega,
> ale jadro ma - to ktere potrebuji- asi 8MB). Popripade nevite jak mam tento
> problem vyresit? (Soucasny kernel je 2.0.30).
>
> Dekuji

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Institute of Chemical Technology
  Department of Computing and Control Engineering
  Technicka 1905, 166 28 Prague 6, CZ
  E-mail: stribrsj na vscht.cz
  WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
  Phone: +420-2-24352970