NCPmount problem (kernel 2.1.132)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 29 16:16:35 CET 1998

Tue, Dec 29, 1998 ve 04:13:55PM +0100 Michal Safranek napsal:
> Zdravicko,
> jelikoz me muj kamarad presvedcoval, ze 2.1 je to prave, tak jsem si ho
> stahl a nainstaloval. Musel jsem sice updatovat skoro vsechno, ale budiz.
> Mam ale problem: pri pokusu o namontovani NCP-fs mi mount nahlasi asi toto:
>
> Logging into DDM_FS as safranek
> Password:
> ncpmount: Invalid argument in mount(2)
>
> a v syslogu se objevi kernel-message:
> Dec 29 16:06:30 ns kernel: ncp_read_super: kernel requires mount version 3
>
> Nevim, co si o tom mam myslet, jelikoz util-linux jsem updatoval na
> [...]

meli by pomoct nove ncp utility co jsou nekde v praze. zkuste nahlednout na
liberecky www.spsselib.hiedu.cz/ftp/ jestli tam neni odkaz.

milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!