Interbase & PHP

Dan Pavelka pavelka na alpha.cermak.cz
Úterý Prosinec 29 21:33:43 CET 1998

> Nedari se mi rozchodit pristup z PHP do Interbase.
> PHP 3.0.6 mam prelozeny jako modul do Apache 1.3.3, Interbase verze
> 4.0.
>
> Hlasi mi to:
> Warning:  Unable to connect to InterBase server:  XXX in
> /home/web/ibase_pokus.phtml on line 17
>
> V souboru ibase_pokus.phtml je na radce 17 toto:
> ibase_connect("127.0.0.1");
>
> Co delam spatne ?
> V dokumentaci k PHP neni o podpore Interbase napsano skoro nic.
> Funguje nekomu z vas pristup z PHP do Interbase ?
>
> S pozdravem
> [...]
 Preji pekny den. Pred nedavnem, cca pul roku, jsem mel podobny
problem. Bohuzel jsem dostal pouze odpoved, ze PHP3 nema podporu
Interbase SQL servera v4.0 a ze nova verze by ho mit mela. Ta je
pry ovsem ve stadiu beta testu. Ovsem jaka verze byla v te dobe jako
beta s touto podporou jsem se nedozvedel. A nedozvedel jsem se ani
kdy bude Interbase podporovan.

 Problem jsem vyresil klasicky... pres API C knihovnu pro Interbase,
pomoci ktere jsem si naprogramoval cgi skripty. Neni to sice moc
pohodlne, ale rychle.
Dan Pavelka, http://www.cermak.cz/~pavelka