X windows problem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Prosinec 30 11:07:04 CET 1998

Vaclav Kulakovsky wrote:
> Pri staru X windows se mi objevuji tyto hlasky.
>
> System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb
> -xkm -m us -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:" -emp
> "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server"
> keymap/xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'

Tohle neni chyba, ale povel, ktery v pripade neuspechu vypise chybove hlaseni,
ktere dostava jako parametr...

> KBackground::KBackground
> KScreenSaver::KScreenSaver
> KGeneral::KGeneral

Tohle taky nejsou chyby, ale informace o tom, ktera cast KDE se spustila...

> KCharset: Wrong charset!

Tohle ma souvislost s nastavenim locales. Zrejme je tam nejaka chyba, ale kde
presne to nevim. Vim jenom to, ze na jednom stroji mi to pise a na druhem ne,
ackoliv jsem locales nastavoval stejne. Nepozoroval jsem zadny negativni vliv
techto hlasek...

S pozdravem
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz