do { ... } while(0) v kernelovem kodu

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 30 21:58:35 CET 1998

On Wed, 30 Dec 1998, Dalibor Toman wrote:

> ja s oblibou pouzivam v pascalu konstrukci
> repeat
> until true
>
> a to "jen" k tomu, ze ji s vyhodou nahradim goto - kdekoliv dam break, vim,
> ze se skoci tesne za until. Treba je to ten samy duvod

Hmm... odkdy je v Pascalu break? :) No... tady resit nebudeme :)

Take se to dost (i kdyz nevim, jestli je to zrovna pripad kernelu) pouziva
v makrech, protoze takhle napsane makro se ze syntaktickeho hlediska chova
jako prikaz, za kterym je ocekavan strednik. Kdyby ta byly jen slozene
zavorky, tak by strednik ocekavan nebyl, a jeho pritomnost by v nekterych
situacich (if-else) mohla prekladac zmast.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"