Q: Cim lustit core?

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Neděle Únor 1 00:16:02 CET 1998

Ach jaj!

  Som sprosty a chcem byt inzinier :) Mame problem s nasim MUDom, pada
nam pri urcitych operaciach (medit, oedit a podobne, ked sa vytvori novy
objekt). Dosli sme potial, ze skapava na funkcii malloc(), coz je dost
blbe... (Pentium 120, 64MB RAM, RedHat 4.2, kernel 2.0.32)

  No a tak mi neostava asi nic ine, nez sa pustit do toho core, co po
pade vzdycky ostane. Lenze neviem cim, neviem ako to citat, neviem
vlastne nic :(((

  Tak prosim o radu (vyjma rtfm), kde su nejake texty (idealne v cz/sk),
ktore lustenie core vysvetluju. Pripadne ak ste sa niekto stretli s
podobnym problemom, napiste ako ste to vyriesili.

  Este raz sorry za blbe otazky...

Crazy.

    Jozef "Crazy" Chocholacek,  chochol na utcru.sk, chochol na usa.net
 University of Zilina, Faculty of Management Science and Informatics
                   branch at Ruzomberok, Slovakia