bogomips

Samel Vitezslav xsamel00 na dcse.fee.vutbr.cz
Neděle Únor 1 13:18:28 CET 1998

	Ahoj!

> -> Yenya napsal, proc nejsou BogoMIPS portovatelne, ja jenom doplnim, ze
> -> zdrojove texty pro i386 a Sparc jsou k dispozici u listopadoveho cisla
> -> Linuxovych novin, kde je o BogoMIPS i kratky clanek.
>
> cool, da sa to spustit aj pod solarisom ? a kde najddem linux noviny ?

 Linuxove noviny
 CESNET: ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/noviny
 IBM:    ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/noviny
 SIX:    ftp://netacik.sk/pub/Linux/cz-noviny

			Vita

--
Vitezslav Samel, student of Technical University, Brno, Czech republic
E-mail: xsamel00 na dcse.fee.vutbr.cz (ISO-8859-2 friendly)