Q: Cim lustit core?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Únor 1 20:48:46 CET 1998

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:

: 	Zkusil bych core cist pomoci gdb (info gdb). Nebo zkompilovat
: program s ElectricFence - program sice taky spadne, ale aspon spadne
: presne v tom miste, kde je chyba  a ne az o tisice instrukci dal.

Electric Fence je fajn, uz mi pomohol, ale ... chodil niekomu
na niecom vacsom ako parstoriadkove programy ?

Skusal som ho na C++ programe, ktory ma stripnuty asi 2.5 MB
(so vsetkymi debug informaciami 21 MB), pocas behu tvrdi ps
celkovu velkost cca 5MB. Vysledkom bola virtualna pamat letiaca
do nebies a po vycerpani vsetkej dostupnej samozrejme pad.
Bud je teda EF neskutocny memory-pig, potrebujuci na kazdy
alokovany byte desiatky bytes rezie, alebo je v nom bug.

Na obranu EF musim povedat, ze si na tomto programe vylamali
zuby aj Memory advisor (HP-UX) a Purify (NT) za drahe peniaze.

Zdravi
--
					Stano