RAID0

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 2 14:13:09 CET 1998

On Mon, 2 Feb 1998, Borek Lupomesky wrote:

>    Zkousel nekdo provozvat RAID0 na Linuxu? Ja se o to pokousel, ale jsou
> s tim problemy. Vytvoreni a spusteni /dev/md0 je bez problemu (mdcreate,
> mdadd -ar), vytvoreni filesystemu tez. Ovsem par vterin po namountovani
> tohoto filesystemu se Linux zhrouti na kernel panic.

Ja jsem zkousel jen RAID1 (bez problemu).

Prihlas se do listu linux-raid na vger.rutgers.edu,
(prihlasky na Majordomo na vger.rutgers.edu), tam najdes
spoustu spriznenych dusi.

Uz ho beru nejakou dobu a o takovemhle pripade jsem tam nic nevidel.

Bohumil Chalupa