2 ethernet karty

Jan X. Postransky postry na gandalf.fsih.cvut.cz
Pondělí Únor 2 17:56:15 CET 1998

Potrebuju udelat server lokalni site, ktery by zaroven slouzil jako brana
do Internetu. Pouzil jsem 2 stejne ethernetove karty Genius (NE2000
kompatibilni). Jadro pozna ale pouze jednu z nich (tu ktera pouziva
standartni I/O 0x300). Druhou kartu jsem nakonfiguroval v lilo.conf
(append="11,0x320,eth1") a nedari se mi ji rozchodit. Pouzivam RedHat 5.0.
Mohl by mi nekdo poradit, v cem delam chybu?

Diky za kazdou radu
	Honza

-----
 Jan X. Postransky, PhD student
 Faculty Of Mechanical Engineering, Czech Technical University, Prague
 e - mail: postry na gandalf.fsih.cvut.cz
 phone number: +420(0)2/24915319 extension 116 or 328