nerozhodny traceroute

Milan Suchanek such na cadis-sw.cz
Úterý Únor 3 10:01:31 CET 1998

Zdravim,

Mam RedHat 5.0, Kernel 2.1.82.  Dale dve sitovky, oddelujici lokalni sit
od vnejsi. Pouzivam klasicky IP masquerading. Od doby, kdy jsem presel
na kernel 2.1.xx, dejou se mi nasledujici veci:

traceroute: Warning: Multiple interfaces found; using 192.168.20.1 @
eth0
traceroute to anxur.fi.muni.cz (147.251.48.3), 30 hops max, 40 byte
packets
traceroute: sendto: Operation not permitted
 1 traceroute: wrote anxur.fi.muni.cz 40 chars, ret=-1

Pritom drive to normalne chodilo. Jde o to, ze nektere akce, ktere maji
byt podle routovaci tabulky smerovany na rozhrani eth1, jsou smerovany
na rozhrani eth0. Proc hlasi "Multiple interfaces found" ?

Snad jsem na neco nezapomnel pri kompilaci kernelu. Uz jsem zkousel
vsechno mozny a stale bez vysledku.

Asi se chte nechte vratim k osvecene rade 2.0.xx, ktera chodila bez
problemu...

Milan Suchánek

CAdis sw. spol. s r.o.
mailto:such na cadis-sw.cz