dlouhe nazvy windows a vypalovani CD - help

Jan Prikryl prikryl na acm.org
Úterý Únor 3 10:17:17 CET 1998

Radek Svoboda wrote:

> Pristup k vypalovacce mam pouze pod windows.
>
> Lze nejak vypalit CD s instalaci tak, aby se zachovaly
> dlouhe nazvy ? A co permisny, atd. ? Pujde z toho
> instalovat ? Je nejake reseni, nebo to muzu rovnou
> smazat ? :(

Jsou dve moznosti: sehnat Windows software, ktery dovede palit CD
podle RockRidge extension, takovy jsem zatim ale nepotkal. Druha
moznost je vypalit to jako Joliet a pouzit opatchovane instalacni
jadro s Joliet podporou - to by nekde k mani byt mohlo, snad nekdo
poradi.

Co se permisnu tyka, pokud oznacis vse jako spustitelne, instalator to
prezije (jak je to ovsem u Jolietu s pravy, to je mi zahadou ...)

-- JP
-- prikryl na acm.org"