Zalohovani dat.

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Únor 3 14:31:27 CET 1998

Roman Rohr pise:
:
: > nebo treba kazdou patou zalohu vzit s sebou na zvlastni pasce nebo jinem
: > mediu domu.
:
: To je zrejme nejake nove pojeti bezpecnosti dat? Data, o ktere se takto
: starate patrne nejsou prilis strategicka. Rozhodne souhlasim s tim, ze
: zalohovana data musi byt ulozena v jinem objektu, ale od toho jsou snad
: trezory v bance. I kdyz pripoustim, ze pokud mi nejde o bezpecnost dat,
: asi je to jedno, ale to je asi pripad maloktere firmy.
:
	Ve svem mailu jsem zminoval i protipozarni trezor s tim, ze levnejsi
je vzit si pasku domu. Nerikal jsem, ze je to bezpecnejsi. Navic pokud
jste spravce nejakeho stroje nebo systemu, tezko pred vami budou chranit
nejaka data. Zalezi samozrejme na povaze dat: ISP klidne muze zalohovat
sve www servery tak, ze systemak odnese kazdy patek jednu pasku domu.
Ovsem interni udaje by se uz mohly uschovavat i jinak.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //