Linux vs. W|N... - SOFTWARE

mao obr na nri.cz
Úterý Únor 3 14:41:57 CET 1998

Robert Komanec wrote:

> Ja bych trochu oponoval terminu "bezne" aplikace. Photoshop a Corel
> jsou "profesionalni sakra drahe" aplikace. V kategorii beznych bych
> hledal neco levnejsiho...
>
> Robert Komanec
> komanec na umel.fee.vutbr.cz
ja bych teda vubec nesouhlasil napr. Corel Draw je dost levnej.
pokud nechcete napr. tu nennovejsi verzi tak vam staci 2500,-
to je sahra drahe? ehm ehm. myslim ze pokud ho potrebujete ty penize
klidne date protoze se vam to vrati. pochybuju ze by se vam to
nevratilo dost brzy :)

Ja si proste myslim ze aplikace v linuxu musi vyzrat, a souperit
svoji kvalitou a ne svoji "dosupnosti". Ja jsem si vybral linux
protoze se mi zda lepsi nez Windows. min pada, ma vetsi podporu,
proste jsem si ho vybral protoze JE kvalitnejsi a ne protoze
jsem si ho poridil skoro zadarmo. na to kaslu. firma by mi ho koupila
i kdyby stal vic nez windows. pouzivame ho tady taky jako graficke
terminaly k pracovnim stanicim misto software kterej stal hodne velky
prachy, ale kterej furt padal. Proste si myslim ze musime souperit
predevsim kvalitou software. Jinak se na nas Windowsaci vykaslou.
A budou mit parvdu.

mao

PS:
rad bych si s nekym pokecal o GNU.