SYN attack - co s tim ?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Únor 3 18:01:10 CET 1998

> Asi bych *pro jistotu* zakazal cele te domene vsechny sluzby, a pak
> se obratil na jejiho spravce s otazkou, co je to za stroj(e). Pokud
> se neozve, je pravdepodobne, ze to nebyl plany poplach...

To neni dobry napad: SYN Attack spociva v posilani SYN paketu s podvrzenou
- nedosazitelnou - zdrojovou adresou.

Je-li ta adresa ftp server, jevi se mi pravdepodobnejsi, ze byl zrovna
spatne dostupny a zpetna spojeni vypadavala na timeouty.

Marek Kubita