Instalace Linuxu y CD od ComputerPressu

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Úterý Únor 3 21:32:24 CET 1998

Zdravim,

jsem uplne novy uzivatel Linuxu, ktery jsem nainstaloval z CD volitelne
dokoupitelneho ke knize Pouzivame Linux, vydanou nakladatelstvim Computer
Press.

Instalace, zda se, probehla v poradku, az na nasledujici veci:

1. Nezkonfiguroval se X-Windows - pri pokusu o jeho spusteni prikazem startx
se mezi zpravami objevi hlaska "given up"
1a. Nevim, jak zjistit, jistli obsahuje RAMDAC a jaky, proto jsem zvolil S3
Generic.
2. Nevedel jsem, jakou mys zvolit ze seznamu - mam Genius MousePal a tak
jsem se rozhodl pro volbu "Mouse systems".

Ted par detailu o mem pocitaci:

486DX2/66, 16 MB RAM, hda 540MB, hdb 850MB, grafika S3 864 1 MB, mys Genius
MousePal, zvukovka SB AWE32 (non-PnP), modem Microcom DeskPorte 33.6
Internal, VideoBlaster SE100.

Na hda1 (jedina partition) je MS Win95, hdb1 (300MB) je msdos, hdb2 ma
hlavni filesystem Linuxu, hdb3 je swapfile 37MB, LiLo jsem dal na disketu,
at nematu ostatni rodinne prislusniky pracujici na mmem PC.

Me otazky:

1. Jak dokoncit konfiguraci XFree86?
2. Jak nakonfigurovat PPP pristup k Netu?
3. Kterou dokumentaci bych si mel ted precist?

Moc dekuji za pomoc.

Tomas Valusek