Squid a Non-ICP PARENT

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Únor 4 07:42:33 CET 1998

Hi,
	mam nasledujici problem:
Pouzivam squid jako proxy-cache a potrebuji aby nektere dotazy resil
pomoci sveho kolegy ktery bezi na win95 a neumi pouzivat ICP.
Podle dokumentace jsem pochopil ze pro takovehle pripady mam pouzit
cislo ICP portu 7 a parametr 'default' pro non-icp parent server.
Ale pokud to takhle nastavim, tak v cache manageru vidim ze squid
neposlal tomu win95 parent serveru zadny dotaz a co vic, po chvili
ho oznaci za DOWN :(((
Dival jsem se do services, ze na portu 7 je UDP sluzba 'echo', ale
nevim jak overit jeji cinnost na tech win95.

Nemate nekdo s takovouhle konfiguraci nejake zkusenosti? Neprehlidnul
jsem neco v konfiguraci? V konfiguracnim parametru 'cache_host' uz
jsem vyzkousel snad vsechny mozne konbinace ...

Predem diky za pomoc.

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---