Propojeni linux pres null-modem PLIP

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Středa Únor 4 07:57:10 CET 1998

Mam propojene dva Linuxy pres null-modem pomoci PLIP. Z jednoho na druhy
mi vse krasne funguje ( telnet, ftp, ping ), ale kdyz zkusim napsat
na linuxu ktery se jmenuje dejme tomu Jakub
telnet jakub. Tak mi vypise hlasku network is unreachable. Stejne to
dopadne i kdyz pouziji ping. Nevi nekdo kde je chyba ?
Dalsi otazka, je mozne takto pres null-modem propojit Linux s Win95 ?
--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |