ppp mezi Linuxem a NT

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Středa Únor 4 08:48:54 CET 1998

On Tue, Feb 03, 1998 at 08:10:07PM +0100, Ales Berka wrote:
> Dobry den,
> poradi mi prosim nekdo, jakym zpusobem rozchodit ppp mezi Linuxem a WinNT
> pres nulovy modem?
> Mate s tim nekdo zkusenosti?

Ak mate na mysli "Dialup Networking Serial Cable Between 2 PC's", tak NT
(ked je ako RAS dialout) posiela retazec CLIENT a ockava tusim CLIENTSERVER,
potom uz normalne pusti PPP.

Takze by to mali ist riesit pomocou chat-u. Fyzicky na nullmodeme som to
neskusal (skusal som to na pevnolinkovych modemoch). Boli problemy pri
udrziavani spojenia.  Jeden problem je u NT s detekciou padnutia spojenia
(pokial nepadne CD tak zvyknu nezhodit ppp a nenasiel som zatial ako NT
nastavit nejaky idle timeout na ppp (alebo ekvivalent lcp-echo-failure).

Druhy problem bol s obnovovanim spojenia (ak bolo CD zhodene). rasphone
nejde ak nema pristup na konzolu (takze nesiel ak nebol nikto prihlaseny
a rasdial zas len vytoci a skonci).

Ide to ako-tak riesit roznymi 'bastlami' (napr. napisat si vlastny RAS dialer,
alebo zohnat pouzitelny, alebo pustat rasdial dookola po minute).

Kazdopadne je to nieco coho by som sa vyvaroval keby to slo.

		pk