Virtualni WWW a DNS

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 4 10:06:31 CET 1998

   Datum: streda, 4.unora 1998 07:22:37 +0100 (MET)
   Odesilatel: Radek Andrs <radek na interdata.cz>

   > Ted mi jde jen o konfiguraci DNS - kdyz do nasi DNS napisu
   > napr:
   >
   > www.pokus.cz.  IN A 195.39.8.118
   >
   > Tak mi DNS nevezme protoze to nepatri do domeny interdata.cz

Musite vytvorit dalsi primarni DNS server - tedy do /etc/named.boot
zkopirovat radek s "primary ............. interdata.cz" a zmenit
interdata.cz na pokus.cz a zmenit take konfiguracni soubor, ze ktereho
se berou udaje (napr. pokus.hosts), tento novy konfiguracni soubor
upravit a provest named.reload.

   > Nebo mi alespon poradte kam se obracet s dotazy okolo DNS
   > (nejaka konference + jak se do ni prihlasit)

Prectete si Network Administrators Guide (RPM: nag-1.0-1).

SnowWhite:/home/pavel$ grep "Sprava site" Texts/MetaFAQ-linux na muni.cz
      * Sprava site Internet: net na listserv na cs.felk.cvut.cz.
SnowWhite:/home/pavel$
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz