Linux 2.1.84

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 4 09:53:30 CET 1998

   Datum: streda, 4.unora 1998 07:38:28 +0100 (MET)
   Odesilatel: "Jarda Fikker" <fikker na usa.net>

   > Mam RedHat 5 a vcera jsem si ve Svete Namodro precetl o novem kernelu
   > 2.1.84. Chtel bych se zeptat, zda ma smysl upgradovat na novy kernel a
   > pripadne kde se da u nass stahnout.

Dnes je na svete i 2.1.85 :-) Vyvoj jde kupredu ...

Upgradovat na devel kernel (2.1.x) ma smysl pouze v pripadech, pokud
mate nejaky hardware, ktery neni ve stabilnim jadre podporovan nebo
pokud mate k dispozici SMP server, protoze podpora SMP v 2.0.x je sice
stabilni, ale teprve v plenkach. Upgradovat take muzete z duvodu, ze
chcete byt "on the bleeding edge" a mit na svem pocitaci vzdy posledni
verze jadra.

Upgrade na devel kernel s sebou nese ale radu nevyhod - musite vzdy
dost upgradovat instalovane baliky (napr. ppp, diald, pcmcia-cs, dosti
casto gcc nebo binutils apod.) a mohou se vyskytnout i neocekavane
problemy - vzdyt jste "on the bleeding edge" :-)

Ja osobne tuto vec nedoporucuji normalnim uzivatelum, kteri potrebuji
na svych pocitacich spolehlive pracovat. Mozna namitnete, ale vzdyt ja
mam na svem pocitaci 2.1.x a jsem bez problemu... Ano, ja mam na svem
pocitaci take posledni verzi jadra a jsem bez problemu, ale alespon
hodinu jsem vychytaval mouchy a upgradoval vsechny potrebne veci,
abych mohl normalne pracovat (viz napr. minuly dopis o IP
forwardingu).

Pokud se ovsem zajimate o linux (jadro) vice, nemohu nez doporucit
upgrade na 2.1.85 a doporucuji cist linux-kernel na vger.rutgers.edu.

U nas je mozne stahnout posledni verzi jadra z

	ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/kernel/v2.1/
nebo
	ftp://sunsite.mff.cuni.cz/pub/OS/Linux/nevim/presne/

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz