Problem s PPP pripojenim

Středa Únor 4 11:56:34 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Petr Barta wrote:

> Zdravim,
> 	uz jsem se na tohle v konferenci jednou ptal, ale nikdo nevedel
> presne, v cem je problem, nebo mi jeho rada nepomohla. Proto zkousim
> poslat dotaz jeste jednou. Nalehave prosim o jakoukoliv radu.

Ja jsem jednou taky myslel ze uz z toho ppp snad zesilim, nic nepomahalo.
Nakonec to vyresilo pouzivani /dev/cua0 misto /dev/ttyS0. Takova blbost! A
me to sebralo spooooustu casu. Je to zajimave, protoze v dokumentacei se
pise ze se ma pouzivat /dev/ttyS0 a ne /dev/cua0. A ve vsech ostatnich
pripadech mi to tak taky chodi.

Takze ponauceni: zkusit i /dev/cua0 i /dev/ttyS0. /dev/modem byva jen link
na jeden z techto dvou typu souboru.

Leos Bitto