pppd 2.3.3 was RE: squid a dial-up

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 4 14:34:33 CET 1998

On  4 Feb 98 at 13:32, Novotny Petr wrote:

> Ok diald urcite jo spis jsem myslel jestli s_tim
> ma nekdo prakticke zkusenosti ...... Prosim také
> vice informaci o tom novem PPP (zkusenosti , kde
> to stahnout etc.)...

Kdyz uz jsme u toho, chodi nekomu tohle nove pppd
s autentikaci pres PAP? Pokud jsem to spravne
pochopil, nelze nadale pouzivat v pap-secrets
hvezdiku pro nazev klienta, to me sice vadi, ale
budiz. Nicmene, pokud tam dam jmeno stroje, tak
mam v logu, ze autentication failed pro user X
heslo X, pricemz jak user, tak heslo je vypsano
spravne.
Nasadil jsem tohle ppp, protoze jsem doufal, ze
vyresi me problemy s autentikaci winnt klientu
pouzivajicich MSCHAP80, ale musel jsem se vratit
zpet k predchozi.

Asi jsem malo upresnil, ze se jedna o dialup
server, nikoliv klienta.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.