MySQL 3.21 a cestina

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Únor 4 17:07:30 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Honza Pazdziora wrote:

PROSIM, presunte se s temito dotazy do patricne konferce. V tomto
prispevku neni nikde ani slovo o Linuxu (ze ano, Yenyo ? :)
Petr Snajdr zalozil konferenci presne na tyto problemy:

was-l na pvt.net

Tam to bude urcite zajimat vice lidi.
Me taky :)

R.V.

> Ano. Soucasna verze isamu ma tyto veci natvrdo, a taky muzete mit
> v serveru jenom jednu tabulku.
>
> Pouziti daneho kodovani se rekne
>
> 	./configure --with-charset=latin2

> Ne, resp. castecne. Hackovana pismena budou zatridena plus minus
> spravne, CH bude urcite spatne.
>
> V baliku je k dispozici take primo podpora cestiny, kompilace s
>
> 	./configure --with-charset=czech
>
> Je to zatim beta verze, na ktere stale pracujeme. Pouziva tridici
> tabulku podle vykladu normy od pana Olsaka, nejake (stare) informace
> o tom jsou na http://www.fi.muni.cz/~adelton/l10n/. Ma to jednu chybu,
> [...]

| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |