Squid killproc RunCache

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Únor 4 16:53:28 CET 1998

"Robert Komanec" pise:
: Kdyz chci zavrazdit squid, udelam "squid.init stop",
: coz provede "killproc squid" a "killproc RunCache".
: A to druhe nezabere, RunCache bezi dal,
: a vzapeti spusti znovu squid.
:
: Co s tim?
:
: (squid-1.NOVM.18-1 pod RedHat 4.2 2.0.32)
:
	Tohle je chyba toho RPMka squidu (ktere jsem delal ja :-|).
Vrele doporucuji 1.NOVM.20-3, ale jen pro RH5.0. Mozna by stacilo
prohodit killproc RunCache a killproc squid.  Ted si zrovna nepamatuju,
jestli v 1.NOVM.18-1 uz RunCache vytvari /var/run/RunCache.pid, ale pokud
ano, mohlo by pomoci treba zmenit init.d script takto:

killproc RunCache
sleep 2
test -r /var/run/runcache.pid && kill -KILL `cat /var/run/RunCache.pid`
killproc squid

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/