Kurz na Linux/UNIX?

Čtvrtek Únor 5 09:35:26 CET 1998

> Chtel bych zacit pracovat s Linuxem a rad bych tedy absolvoval nejaky kurs
> nebo seminar pro zacatecniky Linuxu. Poradi mi nekdo?

:-) to me pobavilo :-)

Ja jsem drsne chodil v r. 1990 na CVUT na cizi hodiny o Unixu :-) a pujcil
jsem si v knihovne knihu o Unixu asi z r. 1980. Dnes si muzes
koupit/pujcit pomerne hezky knizky dokonce primo o Linuxu. Na nove knizky
doporucuji male knihovny (mimo velka mesta) a mozna na tve skole bezi taky
nejaky kurz.

http://www.linux.cz/index.html.cz
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/
http://ova.comp.cz/linux/

Jestli umis anglicky, pak:

http://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/OS/Linux/Docs/HOWTO/
http://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/OS/Linux/Docs/LDP/

a samozrejme prikaz man ;-), budes si to muset "odsedet" a taky se
rozhlidni mezi kamarady po nekom, kdo tomu trosku uz rozumi. Nekdy je
lepsi se zeptat osobne... Pro zacatek bych se venoval shellu, pak skriptum
(davky v shellu), pak awk+sed, perl, C.... Na hrani muzes pouzit Monkey (v
signature) - uznavam - jsou v chybicky a nova verze mi nejak zamrzla na
stole... Nicmene to popozenu (snad do konce mesice). Je to maly Linux na 5
disket (novy bude na 3 bez Xu).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution