Poucovani (bylo Re: MySQL 3.21 a cestina)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 5 15:05:05 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Jan Sykora wrote:

> Vazeny pane Vybiral
>
> aniz bych chtel vyvolat hadky, mam dve poznamky.
>
> 1) MySQL provozuji pod linuxem, kdybych ji provozoval pod HP-UX tak
> poslu dotaz jinam.

Souhlasim, ja take provozuji MySQL pod Linuxem.
Jelikoz sleduji konferenci mysql na tcx.se tak vim, ze tento problem je
problem aplikace MySQL at uz bezi na HP-UX ci Linuxu.
Proto to doporuceni. Sam jsem do listu was-l na pvt.net prihlasen prave z
duvodu vetsi specializace na dane aplikace.

> 2) Podle jakych kriterii chcete rozhodovat o tom co patri do
> cz.comp.linux? Zjistite totiz, ze DRTIVA VETSINA dotazu je kolem
> programu, ktere jsou na linuxu POUZE provozovane a vetsina z nich
> funguje stejne dobre v jakemkoliv jinem UNIXU. Podle vaseho kriteria by
> sem pak spadaly pouze dotazy kolem kernelu a maximalne systemovych
> knihoven. To by take za chvili mohla byt specialni konference na
> libovolny spustitelny program, ktery najdu na disku, jenom proto, ze ho
> neprogramoval Linus T.

Nerikam ze neni mozne polozit takovyto dotaz v konferenci linux na muni.cz,
doporucuji pouze konferenci s prihodnym zamerenim na tyto problemy.
Kdyz to vezmu kolem a kolem, tak vetsina projektu ma svou specialni
konferenci jen o svem programu.

> PS: (treti poznamka - off topic) V posledni dobe mam stale silneji
> pocit, ze se mezi linuxovou komunitou (hlavne v cechach) rozmahaji
> znacne netolerantni a elitarske nazory. Rozhodne ji to neprospiva. Take
> je zajimave, ze nejradikalnejsi nazory vetsinou zaznivaji od tech
> nejmladsich, za kterymi jeste moc prace nestoji a jejichz celkovy
> prehled je mnohdy docela uzky. Na poucovani ostatnich to ale asi staci.

Pokud ten muj e-mail vyvolal v nekom pocit, ze poucuji, tak to se omlouvam.
Zduraznil jsem slovo PROSIM.
V teto konferenci jsem jiz tretim rokem. I kdyz vice jak tuto dobu
pouzivam Linux a prace za mnou je uz videt, stale se porad ucim. Proto
jsem velice rad, za tato konference ma takovyto vysoky odborny standard.
To potom vyzniva jako poucovani, ale je to spise prosba o to, aby se
dodrzovali pravidla, stanovena spravcem.

R.V.

> --
> Jan Sykora
>
> Czech Technical University of Prague
> Faculty of Electrical Engineering
> K337 Department of Radioelectronics
> Technicka 2
> 166 27 Praha 6
> Czech Republic
>
> E-mail: sykoraja na feld.cvut.cz
> http://caesar.feld.cvut.cz/systems/sykora/
> tel: +420 2 2435 3921
> fax: +420 2 2435 5829

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |