Presmerovani TCP/IP spojeni

Snek s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Únor 5 15:59:06 CET 1998

Petr Srajer wrote:

>         Jeste jednou dobry den.
>
>     Pokusim se znovu popsat muj problem (snad lepe).
>
> Klient K se pripojuje na server A, kde ocekeva nejakou sluzbu. Tato sluzba ovsem
> ve skutecnosti bezi na jinem pocitaci (B). Pocitac A tedy musi veskere pozadavky
> od klienta presmerovavat (routovat) na pocitac B a odpovedi ze serveru posilat
> klientovi K.

FAQ na presmerovani TCP portu pomoci programku redir pres demona inetd

1.
ftp://ftp.muni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub/redhat/contrib/i386/redir*.rpm
2. rpm -i redirekt*.rpm
3. /etc/services -> dopsati:
   redir  3333/tcp # Presmerovani TCP portu
4. /etc/inetd.conf -> dopsati:
   redir	stream tcp nowait	root /usr/sbin/tcpd /usr/sbin/redir --inetd
proxy.cz 3128
5. /etc/host.deny -> dopsati:
   ALL : ALL       #Co je vse zakazano
6. /etc/host.allow  -> dopsati:
   redir : 128.129.130. #Vyjimky ze zakazu

Nebo pomoci programku simpleproxy

1.
ftp://ftp.muni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub/redhat/contrib/i386/simpleproxy*.rpm
2. [root na snek /]# simpleproxy -L 3333 -H proxy.cz -R 3128

Dalsi podrobnosti man redir a man simpleproxy.

S pozdravem Snek.