Kurz na Linux/UNIX?

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Únor 6 08:57:02 CET 1998

> Tak jestli mohu vyjadrit svuj nazor, tuto knihu bych vubec nedoporucoval.
>
> Naopak doporucuji :  UNIX - Linux - Michal Brandejs (Grada).
> mam ji asi rok a pul a tenkrat stala asi 300,-.

   Proti gustu zadny disputat. Ale "Unix - Linux" trochu prilis pripomina
prelozene manualove stranky (popisy vsech voleb jednotlivych programu
odpuzuji uz pri prvnim otevreni a pro uplneho zacatecnika jsou zcela
nestravitelne) - na rozdil od "Jemneho uvodu" se neda cist vecer pred
spanim. Je pravdou, ze ma sirsi zaber a obsahuje vice detailu...

--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-5352-371   Fax: +420-48-5352-229