... objektove technologie? - ILU

Marek Picka XPICKAM na feld.cvut.cz
Pátek Únor 6 11:43:06 CET 1998

Pokud si chcete nekdo vyzkouset pouziti distribuovanych objektu, tak
pro Linux existuje OmniBroker, ktery je kompatibilni s CORBA, funguje
jak s C++ a Javou (free pro nekomercni ucely). Nasel jsem ho myslim v
Redhat-contrib. Vcera jsem si s tim trochu hral a hezky to fungovalo.

Pokud patrite k fanouskum Microsoftu, tak snad existuje verze DCOM
(mam pocit ze jsem slysel asi tak pred dvema az trema mesici ze byla
uvolnena nejaka beta) pro linux, kterou vyviji pro Microsoft firma
Software AG. Takze zkusit jejich web nebo ftp. Divite se, ze
Microsoft zadal vyvoj software pro Linux? No co by prece neudelal pro
zniceni konkurencni technologie.

                     Louci se
                            Marek
                             <xpickam na hwlab.felk.cvut.cz>