Pentium GCC

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Pátek Únor 6 15:53:54 CET 1998

On Thu, 5 Feb 1998, Ales Pour wrote:

> A co egcs nebo gcc-2.8, jsou na tom v porovnani s pgcc(o kterym nic nevim)
> ohledne optimalizace pro pentia nejak vyrazne hur??
co jsem zkousel, tak egcs a pgcc vetsinu mych testu kompilovaly dost
podobne, pgcc obcas pada. U XaoSe (floating point smycka) pgcc vyrazne
zpomaluje (je jeste pomalejsi nez 2.7.2 tedy asi o 40%). Zrychleni nad 5%
oproti egcs jsem nenasel...

Honza
> Ales

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!